خبرگزاری کار ایران

نماینده زنجان با اشاره به مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها:

مجلس هنوز قانع نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۹۳

دولت در پی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست ولی مجلس هنوز قانع نشده است/ با ایجاد ثبات در بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم این مرحله قابل اجراست.

ایلنا: نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس با اشاره به اینکه اگر شرایط اقتصادی در کشور مهیا شود، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به نفع کشور است، گفت: با ایجاد ثبات در بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم این مرحله قابل اجراست.

سید محمد اسماعیلی نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: دولت در پی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه هاست ولی مجلس هنوز قانع نشده است چراکه در شرایط فعلی کشور امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد.

وی به برگزاری جلسات مشترک بین دولت و مجلس در این راستا اشاره کرد و افزود: اگر شرایط لازم فراهم شود اجرای مرحله دوم این طرح به نفع کشور است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مرحله دوم اجرای این طرح نباید فشار مضاعفی بر مردم وارد کند، یادآور شد: با ایجاد ثبات در بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم این مرحله قابل اجراست.

اسماعیلی به تشکیل تیم اقتصادی مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: اگر مردم نیز با مسئولان همکاری کنند به راحتی می‌توان در این جنگ اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده است، مقاومت کرد.

وی خطاب به دولتمردان خواستار نظارت بر بازار و عملکرد اصناف شد و یادآور شد: در این برهه از زمان نیازمند همکاری و تعامل نزدیک دولت و مجلس هستیم تا این تحریم‌ها را به راحتی پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مردم در پیروزی انقلاب علیه رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: اولین تظاهرات زنان زنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است.

اسماعیلی با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذر و ما شاهد دستاوردهای عظیمی از انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب از سال 42 در کشور کلید خورد، افزود: اوج پیروزی انقلاب اسلامی ایران سال 57 بود که طی آن ملت ایران با پیروی از منویات امام راحل توانست یک نظام 2500 ساله را منهدم کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه این نظام به حضور منافقین پس از پیروزی انقلاب و ترورهای شخصیت‌های انقلابی اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران 8 سال جنگ تحمیلی را تجربه کرد و همین به دشمنان نظام ثابت کرد که ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هست.

اسماعیلی همچنین با یادآوری نقش زنجانی‌های در راهپیمایی‌ها و تظاهرات انقلابی ادامه داد: اولین تظاهرات زنان زنجانی نمود این حرکت‌های انقلابی است.

این مقام مسئول به شهدای انقلاب و ایثار و فداکاری های آنان در 8 سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: استان زنجان با تقدیم 3 هزار شهید به انقلاب، دین خود را به اسلام ادا کرد.

اسماعیلی گفت: جنگ اقتصادی آخرین تیری بود که توسط دشمن به سوی این نظام پرتاپ شد که بار دیگر مردم ایران ثابت کردند که این سختی‌ها را تحمل می‌کنند و با تعامل نزدیک مردم و مسئولان و تاکیدات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی می‌توان در این جنگ نیز پیروز میدان شد.

وی بر آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: موفقیت جوانان این مرز و بوم در صحنه‌های مختلف بالاخص در عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که در روزهای هشتم و یازدهم محرم در زنجان نمود می‌یابد، نمونه بارزی از آن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: مردم متدین این استان با حضور میلیونی خود در عزارداری‌های محرم به دفاع از اعتقادات اسلامی و انقلاب خود به حرکت درمی‌آیند.

وی به بیداری اسلامی در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان نیز اشاره کرد و گفت: این بیداری الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و امروز شاهد سقوط کشورهای مستکبر و دست نشانده کفر و ستم در جهان هستیم که با تظاهرات و مبارزات مردم مسلمان به نتیجه می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز