خبرگزاری کار ایران

نماینده ماهنشان:

بوروکراسی اداری مانع سرعت تولید است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۲

نماینده مردم ماهنشان در مجلس با تاکید بر افزایش سرعت در تولیدات گفت: بوروکراسی اداری مانعی برای سرعت تولیدات در کشور است.

زنجان ـ ایلنا: نماینده مردم ماهنشان در مجلس گفت: برای رهایی از معضل بوروکراسی باید پروسه سرمایه گذاری تولیدکنندگان را کوتاه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا عبداللهی ماهنشان نماینده مردم ماهنشان در مجلس امروز(14 بهمن) در مراسم کلنگ زنی پروژه تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی شرکت ریخته گری پیوسته سهند با اشاره به اینکه چنین پروژه هایی موجب افزایش اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در کشور می شود، گفت: باید مسیر حرکت توسعه کشور را از طریق تولیدات صنعتی، کشاورزی و خدماتی را در کشور فراهم کرد.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یادآور شد: توجه به درآمدهای نفتی نمی تواند به تنهایی کارساز باشد و باید به رغم تمام تحریم های دشمنان به درآمدهای غیرنفتی توجه کرد.

وی بر سرعت بیشتر، هزینه کمتر و کیفیت بهتر در تولیدات تاکید کرد و افزود: برای رشد و توسعه کشور باید این سه اصل را در اولویت قرار داد.

عبداللهی به بوروکراسی اداری اشاره کرد و با انتقاد از اینکه برخی تولید کنندگان گرفتار این بوروکراسی شده است، افزود: برای رهایی از این معضل باید پروسه سرمایه گذاری تولیدکنندگان را کوتاه کرد.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس یکی از راهکارهای لازم برای حل بیکاری و گرانی را توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برای حل مشکل بیکاری جوانان باید سرمایه گذاری با سرعت و شدت بیشتری پیش برود.

وی ابعاد جنگ اقتصادی را بسیار وسیع تر از جنگ تحمیلی اعلام کرد و افزود: تحریم بانک مرکزی از سوی دول غرب نیازمندی برای مشارکت دستگاه های نظارتی را می طلبد تا قطار توسعه و سرمایه گذاری در کشور با سرعت بیشتری پیش برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز