خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

برتری استان زنجان در سطح کشور در زمینه سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۷

استاندار زنجان با اشاره به ایام الله ده فجر وسی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی واستقرار حکومت اسلامی با ایثار خون شهدا به انقلاب اسلامی گفت: سرمایه گذاران نقش اساسی در سرمایه گذاری های کشور و استان دارند.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: استان زنجان آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذارن بیشتر را در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه تولیدی سنگ آهن اسفنجی و شمش فولادی شرکت ریخته گری پیوسته سهند زنجان گفت: استان زنجان جزو استانهای برتر در سطح کشور در این زمینه است.

رئوفی نژاد با اشاره به پتانسیلهای ایران اسلامی واستان زنجان در این زمینه گفت: استان زنجان شاهد رشد سرعت سرمایه گذاری در سالهای اخیر بویژه در سه سال اخیر در این راستا بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو استانهای برتر کشوری در زمینه رشد سرمایه گذاری در سالهای اخیر است افزود: مسئولین استان زنجان زنجان تمام تلاش خود را در زمینه آمادگی این استان برای جذب سرمایه گذاری به کار گرفتند و تمامی زمینه ها نیز در این استان در این راستا مهیا شده است.

رئوفی نژاد شاخص سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد وگفت: در سالهای اخیر شاهد سرمایه گذاریهای مطلوب خارجی وداخلی در استان زنجان بودیم.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به بحث بازار وکسب وکار در سالجاری در این استان گفت: براساس ارزیابی های پژوهشکده مجلس شورای اسلامی استان زنجان سومین استان در سطح کشور در این زمینه است.

وی با اشاره به ظرفیتهای مطلوب استان زنجان در این زمینه گفت: در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری وکلنگ زنی 728پروژه وطرح عمرانی، اقتصادی وشهری در استان زنجان خواهیم بود که از این تعداد فقط 16طرح وپروژه اقتصادی کلنگ زنی می شود وبقیه طرحها به بهره بردرای می رسد.

مقام عالی استان در پایان این مراسم در این مراسم کلنگ زنی به همراه معاون وزیر اقتصادی ودارایی ومسئولین استان با کلنگ زنی از این طرح، کلنگ واحد تولید کنسانتره وآهن اسفنجی (قیطول) را نیز بر زمینه زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز