خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

مردم استان زنجان در خدمت به اهل بیت(ع) پیشگام بوده اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۵

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، فعالیت و گام برداشتن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را سعادت ارزشمند عنوان کرد و گفت: مردم استان زنجان همواره در مسیر خدمت به اهل بیت(ع) پیشگام بوده اند.

زنجان ـ ایلنا: امام جمعه زنجان گفت: هر کاری که برای اهل بیت(ع) باشد ثبت و ضبط می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی در آئین شروع ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین(ع) با تاکید بر لازوم تسری دادن و مشارکت آحاد مختلف در فعالیت های بازسازی مرقدهای منور امامین معصوم در عراق افزود: مردم استان زنجان بارها با مشارکت خود در زمینه بازسازی عتبات عالیات در عراق عزم راسخ خود را در این زمینه به اثبات رسانند.

وی با بیان اینکه ورود به عرصه بازسازی عتابات عالیات نبیاید انحصضاری باشاد ادامه داد: استان زنجان در زمینه ساخت بازسازی عتبات عالیات عراق فعالیت های خوببی با مشارکت سایر استانها صورت داده است که این روند در حال حاضر استان زنجان با ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین به تنهایی در این خصوص فعالیت می کند.

حجت الاسلام خاتمی با تقدییر از فعالیت های اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: خدمت رسانی فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات و همچنین مردم خیراندیش و دلدداه اهل بین عصمت و طهارت(ع) در زمینه قابل تقدیر و ستایش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: هر کاری که برای اهل بیت(ع) باشد ثبت و ضبط می شود.

ین رئیس ستاد بازسازی عتابات عالیات استان زنمجان از ساخت 12 پنجره 2 متری حرم امامین عسگرین(ع) در استان زنجان خبر داد و گفت: این پنجره طی 3 ماه ساخته می شودند.

ذبیح الله علی بابایی، با بیان اینکه با موافقت ستاد بازسازی عتبات کشور کار ساخت 12 ضریح مرقد امامین عسگریمن به استان زنجان واگذار شده است افزود: استان زنجاان در گذشته فعالیت های گسترده ای درحوزه بازسازی عتبات عالیات در عراق صورت داده بود و ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین در کاظمین به عنوان یک فعالیت مستقل است.

وی ادامه داد: مشارکت در سنگ فرش حرم امام حسین(ع)ساخت گنبد امام جواتد(ع)، حرم حضرت زهرا(س) در نجف و همچنین حرم امام علی(ع) از فعالیت های استان زنجان در زمینه بازسازی عتبات عالیات است.

بابایی افزود: کلیه مراحل ساخت و آب طلاکاری پنجره های حرم امامین عسگرین در کارگاهی در زنجان انجام می شود.

همچنین مسئول کارگاه ساخت پنجره های حرم امسین عسگرین ن گفت: 12 پنجره درز طی 3 ماهه با صرف هزینه 250 میلیون ساخت و آب طلاکاری خواهد شد.

حددیان افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم در موعد مقرر این 12 پنجره ساخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز