خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد:

نجات خودرو های در راه مانده توسط راهداران استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۷۳

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارشهای اخیر وبرودت هوای مناطق مختلف زنجان گفت: رانندگان باید با رعایت نكات ایمنی و مجهز به زنجیز چرخ اقدام به سفر نمایند.

زنجان ـ ایلنا: مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نجات خودرو های در راه مانده توسط راهداران استان زنجان با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان کلیم اله وثوق، مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به خودرو در راه مانده در محور زنجان - طارم روستای قله چای با تلاش راهداران زنجانی مستقر در این محور نجات یافتند.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان با اعلام این خبرگفت: اكیپ های راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان موفق شدند حدود ساعت 23 شب گذشته چهار سرنشین خودرو در راه مانده را سالم به همراه خودرو به راهدارخانه روستای سولی چای برسانند.

مهندس كلیم اله وثوقی افزود: در این عملیات تیمی از جمعیت هلال احمر استان نیز شرکت داشتند.

وی با تأكید بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ در گردنه های برفگیر استان تصریح كرد: اگر چه راهداران به صورت شبانه روزی در كلیه محور های مواصلاتی استان مشغول فعالیت هستند اما رانندگان هم باید با رعایت نكات ایمنی و مجهز به زجیز چرخ اقدام به سفر نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز