خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های دهه کرامت شهرداری زنجان اعلام شد

asdasd

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان برنامه‌های دهه کرامت شهرداری زنجان را اعلام کرد.

ایلنا - زنجان: ‌ معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان برنامه‌های دهه کرامت شهرداری زنجان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمدی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد امسال این دهه با مشارکت مردم با شکوه‌تر برگزار شود.

وی با اعلام آمادگی شهرداری زنجان برای فضاسازی شهر و آذین بندی خیابان‌ها و می‌ادین، از همه کانون‌ها و تشکل‌های مذهبی خواست همگام با شهرداری در این اعیاد مبارک حضور پر رنگ داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان از برگزاری همایش جوانان با موضوع تحکیم نهاد خانواده و مسئله ازدواج همزمان با هفته کرامت خبر داد و گفت: برگزاری یک دوره مسابقه پینت بال برای اولین بار با حضور ۱۰ تیم از از دیگر برنامه‌های این هفته است.

محمدی برگزاری یک دوره مسابقه تکواندو ویژه خواهران، برگزاری جشنواره بزرگ ۱۰۰۰ نفری زنان زنجانی با برنامه‌های شاد و متنوع در پارک بانوان و برنامه فرهنگی ویژه بانوان را از دیگر برنامه هفته کرامت عنوان کرد.

وی همچنین اجرای مراسم ویژه سالمند در آسایشگاه سالمندان، برگزاری برنامه‌های هفته کودک و روز جهانی کودک و چاپ و توزیع کتابچه با موضوعات مختلف را از برنامه‌های آتی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز