خبرگزاری کار ایران

سردار شکری پوردر زنجان:

50 درصد از قهرمانان ملی ایران از ورزشکاران ناجا خواهند بود

asdasd

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور، از ایجاد پایگاه قهرمانی در ناجا خبر داد و گفت: قهرمانان ملی که در ناجا هستند در این پایگاه حضور پیدامی کنند و در سالهای آتی با برنامه ریزی های پیش بینی شده 50 درصد از قهرمانان ملی از ورزشکاران نیروی انتظامی خواهند بود.

زنجان – ایلنا: معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور، از ایجاد پایگاه قهرمانی در ناجا خبر داد و گفت: قهرمانان ملی که در ناجا هستند در این پایگاه حضور پیدامی کنند و در سالهای آتی با برنامه ریزی های پیش بینی شده 50 درصد از قهرمانان ملی از ورزشکاران نیروی انتظامی خواهند بود.

سردار سعید شکری پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد ورزش یک ابزار برای ایجاد آمادگی کارکنان ناجا است.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشوردر ادامه افزود: ناجا به عنوان پلیس باید از یک آمادگی جسمانی خاص برخوردار باشد و در این راستا ناجا در مرحله اول روی ورزشهای کاربردی کار می کند.

وی اظهار داشت:مسابقات سراسری ناجا در طول سال با 30 هئیت ورزشی با میزبانی فرماندهی انتظامی در استانها برگزار می شود.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور گفت:امسال دو مسابقه ورزشی ناجا در استان زنجان برگزار شده که مسابقه اول برای فرزندان پرسنل نیروی انتظامی بود و مسابقه کشتی فرنگی و آزاد هم اکنون در استان برگزار می شود.

سردار شکری پور تاکید کرد:امسال به دلیل تشویق های ناجا تعداد ورزشکاران نسبت به سال قبل افزایش داشته و امسال 37 تیم حضور دارند که در ظرف مدت دوروز390 مسابقه برگزار شده که تعداد برگزاری مسابقات بیشتر از تعداد مسابقات در سطح ملی است.

وی در ادامه افزود: امسال ورزشکاران از نظر فنی ارتقای خوبی داشته اند..

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور یاد آور شد: ناجا با چهار رشته رزمی تکواندو، ووشو، جودو، کاراته و کشتی فعال است و در این راستا ناجا بیشتر به ورزش های رزمی می پردازد.

سردار شکری پورادامه داد: در راستای توسعه ورزش پرسنل ناجا هیئت های ورزشی دارت و تیراندازی فعال خواهند شد ودر جهت سلامت بدنی بانوان ناجا چهار رشته رزمی برای بانوان را به صورت جدی انجام می دهد.

وی گفت: فضاهای ورزشی به نسبت ورزشکاران ناجا استاندارد نیست و در این راستا کمبود اعتبارات ملی وجود دارد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور ادامه داد: امسال مجموعه فرهنگی با استاندارهای خاص در مراکز استانها راه اندازی می شود که در مرحله اول این مجموعه در اختیار پرسنل ناجا و با فراهم نمودن امکانات ایثار گران ناجا و در وهله دوم مردم عادی و بسیج از این مجموعه استفاده خواهند کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز