خبرگزاری کار ایران

دانشگاهیان زنجان با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۹

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد زنجان،‌ امروز با اعلام این خبر گفت:‌ اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: همه راهپیمایی کنندگان در خاتمه به امامت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به اقامه نماز ظهر وعصر پرداختند.

به گزارش ایلنا‌ از زنجان، حسن رضامتین مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری سی وچهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی در زنجان گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حضور گسترده در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد مجاهدتها و ایثارگریهای مبارزان انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی را باردیگر گرامی داشتند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گفته وی، دکتر علیرضا فیروزفر رئیس واحد زنجان، حجت الاسلام والمسلمین شامی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان زنجان، اعضای هیئت رئیسه واحد زنجان نیز در میان راهپیمایان 22 بهمن حضور داشتند.

راهپیمایان پس از طی مسیرهای چهار راه امیرکبیر و خیابان امام خمینی (ره) و میدان انقلاب اسلامی به سمت امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) حرکت کرده و نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان اقامه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز