خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار ی زنجان خبر داد:

برپایی نمایشگاه‌های عرضه بهاره در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۸

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان گفت: در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده نمایشگاه های عرضه بهاره با 20 درصد تخفیف برای مردم برپا می شود.

زنجان ـ ایلنا:‌ معاون برنامه ریِزی استانداری زنجان گفت:‌  در شهرستان های ابهر، خدابنده و خرمدره نیز نمایشگاههای بهاره به مدت 10 روز دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید عباسی معاون برنامه ریزی استانداری زنجان امروز(23 بهمن) در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان به جهت نبود مکان مناسب برای تشکیل نمایشگاه هنوز اقدامی انجام نداده اند، گفت: در صورت حل مشکل مکان برای ایجاد نمایشگاه در این شهرستان ها نیز نمایشگاه عرضه بهاره تشکیل خواهد شد.

وی مدت برپایی این نمایشگاه در شهر زنجان را 9 روز اعلام کرد و افزود: در شهرستان های ابهر،خدابنده و خرمدره نیز این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر خواهد بود.

عباسی در ادامه به وضعیت توزیع میوه در کانکس های مستقر در سطح استان اشاره کرد و گفت: از آنجائیکه تعرفه مشخص برای عرضه میوه و تره بار در اختیار فروشندگان قرار نگرفته است، این افراد میوه و تره بار را با قیمت بالا در اختیار مردم قرار می دهند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز از برپایی نمایشگاه های عرضه بهاره از (20 تا 25 اسفند) در استان زنجان خبر داد و گفت: در همین راستا 312 غرفه عرضه محصولات در چهار نمایشگاه زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده دایر خواهد شد.

معصومی به افزایش قیمت برنج صدری با 12 درصد، عدس با 14.28 درصد، لوبیا چیتی درجه یک با 20 درصد، لوبیا قرمز درجه یک با 21.62 درصد و نخود با 14.28 درصد اشاره کرد و افزود: در دی امسال 47 تن گوشت قرمز منجمد و 2100 تن برنج هندی در استان توزیع شد.

وی همچنین از 10 هزار و 366 مورد بازرسی در دی امسال از واحدهای صنفی خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 344 مورد تخلف مشاهده که منجر به تشکیل 266 پروند به ارزش 27 میلیارد ریال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز