خبرگزاری کار ایران

نماینده زنجان و طارم:

مردم و مسئولان مراقب شیطنت‌های دشمن در انتخابات باشند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۹

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس به انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان مراقب شیطنت های دشمنان در انتخابات باشند.

زنجانـ ایلنا: نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ سید محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا‌ گفت: این انقلاب در طول 34 سال عمر پربرکت خود انتخابات بسیاری را برگزار کرده است و در تمام این انتخابات شاهد انتخاباتی سالم و آزاد بودیم.

وی به طرح سوژه انتخابات آزاد اشاره کرد و افزود: بر طبق منویات مقام معظم رهبری دشمنان و خودفروختگان در کشور همچنان به دنبال فتنه ای دیگر در کشور هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی انتخابات همواره با آراء مردم انجام می شود، اضافه کرد: افرادی که ادعا می کنند در ایران انتخابات آزاد صورت نمی گیرد در پی ایجاد فتنه و شیطنت هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خواستار هوشیاری بیش از پیش مردم و مسئولان شد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقاء درجه استان زنجان اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی گام های وصف ناپذیری برای توسعه همه جانبه استان انجام داده اند.

این مقام مسئول برنامه‌ریزی و تلاش های همه جانبه را یکی از عوامل این ارتقاء درجه عنوان کرد و افزود: تعامل همدلی بین مدیران و مسئولان موجب این رشد و توسعه است.

اسماعیلی ادامه داد: استان زنجان از ظرفیت لازم برای ارتقاء به درجه یک کشوری نیز برخوردار است و می توان با تلاشی مضاعف به این مهم دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز