خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان تاكید كرد:

پیگیری تصرفات غیرقانونی در استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۳

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان در دیدار با کارکنان و روسای ادارات شهرستانهای تابعه اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بر لزوم پیگیری تصرفات غیرقانونی در استان تاکید کرد و گفت: برای اینکه تخلفات در اراضی کاهش یابد باید نحوه برخورد ها در راستای صیانت از اراضی ملی بیشتر شود.

زنجان ـ ایلنا: معاون برنامه ریزی استاندار زنجان گفت: نسبت به تهیه طرح بهره وری پارکها اقدام کرده، تا این ظرفیت بلا استفاده جبران شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید عباسی، معاون برنامه ریزی استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت مغفول مانده نهالستان کوشکن در زنجان اظهار کرد: باید در انتخاب نوع گونه ها در این نهالستان دقت تا به ذخیره گاه انواع نهالستان در شمالغرب كشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر همکاری منابع طبیعی استان با شهرداری ها در رابطه با انتخاب گونه های متناسب با محیط شهری درباره استفاده مطلوب از پارکهای جنگلی متذکر شد: نسبت به تهیه طرح بهره وری پارکها اقدام نموده، تا این ظرفیت بلا استفاده جبران شود.

معاون استاندار زنجان بر لزوم افزایش تعداد پارکهای جنگلی، تعادل دام در مراتع و جلوگیری از تخریب اراضی ملی در استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم 20 هزار هکتاری که توسعه بخش كشاورزی از اراضی ملی تخصیص یافته است منطبق با اسناد بالا دستی باشد.

عباسی توسعه پایدار در استان را منوط به توسعه منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: در این راستا اطلاع رسانی برای اشاعه فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی و ملی برای نسل های آینده لازم و ضروری است.

وی با اشاره به چشم انداز 1404 اظهار کرد: در این سند سرمایه گذاری بخش خصوصی باید با تخصیص اراضی ملی و تسهیل فرایندها هموار شود.

به گفته معاون برنامه ریزی استاندار زنجان کاهش اعتبارات منابع طبیعی از محل اعتبارات ستاد بحران جبران و اقدامات انجام شده در بخش آبخیزداری و آبخوانداری با کمترین اعتبارممکن باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز