خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جذب 1000 حامی برای حمایت از 1306 یتیم در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جذب یک هزار حامی برای حمایت از یک هزار و 306 یتیم در خانه انفاق زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح جمع‌آوری فطریه عام 48 میلیون و 780 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز با اعلام خبر مذکور با ارائه گزارشی از مبلغ کمک های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان از آغاز سال تا پایان دی ماه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در طول سال بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: با بستر سازی صورت گرفت زمینه مشارکت خیرین در طرح‌های اجرایی این نهاد از طریق خانه انفاق به عنوان مرکزی که ویژه رسیدگی به امور خیرین و نیکوکاران است، فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه از آغاز سال تا پایان دی ماه امسال یک هزار و 23 نفر حامی از طریق خانه انفاق زنجان جذب شده است، افزود: این حامیان کفالت یک هزار و 306 یتیم را قبول کرده‌اند.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیارد و 111 میلیون و 936 هزار ریال کمک مردمی درقالب طرح اکرام ایتام افزود: همچنین در قالب طرح جمع‌آوری فطریه عام نیز 48 میلیون و 780 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین مبلغ فطریه سهم سادات جمع‌آوری شده در این مرکز نیکوکاری را 4 میلیون و 126 هزار و 250 ریال اعلام کرد و گفت: مبلغ کفاره جمع‌آوری شده در مدت مذکور نیز 40 میلیون و 385 هزار و 500 ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح ماعون را نیز 80 هزار ریال اعلام کرد و گفت: در قالب طرح حج فقرا نیز 100 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق و در 10 ماهه امسال جمع‌آوری شده است.لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در حال نیز امدادگران در خانه انفاق در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در این مرکز آماده دریافت کمک‌های نوع دوستانه مردم خیر استان زنجان برای یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز