خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد

تبعات ‌‌اعدام اراذل و اوباش ‌مثبت بود /‌ اغفال ‌دختران از سوی برخی افراد سودجو

کد خبر : ۴۹۰۷۸

رئیس پلیس پیشگیری ناجا‌ تبعات اعدام اراذل و اوباش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدام بازخوردهای خوبی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا‌ تبعات اعدام اراذل و اوباش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدام بازخوردهای خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: استان زنجان از استان‌های امن و موفق کشور در زمینه کاهش جرائم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی بیشتر در استان زنجان نمود دارد، خاطرنشان کرد: باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

*اجرای طرح محله‌محور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اجرای طرح محله‌محور در کشور تصریح کرد: این طرح با برنامه‌ریزی مطلوبی در سطح کشور و به صورت منطقه‌ای و محله‌ای اجرا می‌شود.

وی شناسایی و رفع معضلات اجتماعی را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: در هر حوزه استحفاظی تعریف شده این طرح با تعامل مناسب و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌ها اجرا می‌شود.

سردار مهری گسترش طرح محله‌محور را از برنامه‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تا‌کنون موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی از برنامه‌ریزی‌های نیروی انتظامی برای ادامه جمع‌آوری اراذل و اوباش خبر داد و افزود: پلیس با رویکردی جدید و با تعامل قوه قضائیه در این زمینه موفق عمل کرده است.

*اعدام اراذل و اوباش تبعات مثبتی دارد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تبعات اعدام اراذل و اوباش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این برنامه بازخوردهای خوبی داشته است.

وی قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با اراذل و اوباش را موجب دادن پیام به ایجادکنندگان ناامنی در جامعه عنوان کرد و گفت: با مجرمان متناسب با جرم برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

سردار مهری با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی کمتر است، یادآور شد: افزایش سن ازدواج از آسیب‌های کلانشهر‌ها و شهر‌ها است.

وی اختلافات جزئی محلات و همسایگان را از معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای رفع چنین معضلاتی نیاز به اجرای برنامه‌ها فرهنگی است.

*کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی در کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی و برخوردهای خشن در جامعه خبر داد و افزود: استان زنجان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی برخورد با مفاسد اجتماعی را دارای ساز و کار خاص عنوان کرد و گفت: برخی از افراد سودجو با اغفال زنان و دختران مشکلاتی را در جامعه به وجود می‌آورند.

سردار مهری بر ضرورت توجه به آموزش‌های همگانی برای رفع چنین معضلاتی تاکید کرد و افزود: باید جوانان در ارتباط‌های خود دقیق باشند.

وی ارائه آموزش‌های همگانی در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها را از برنامه‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: دایره اجتماعی در کلانتری‌ها تشکیل شده و نسبت به حل این‌گونه مشکلات اقدام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز