خبرگزاری کار ایران

اسامی برندگان مسابقه عكاسی اداره كل منابع طبیعی استان زنجان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۲

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی در این زمینه گفت: اسامی برندگان مسابقه عكاسی طبیعت اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با نظر کمیته داوران معرفی شد.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری ستان زنجان گفت: تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته منابع طبیعی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، بتول علی پناهی مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز ضمن تقدیر و تشكر از تمامی عكاسانی كه در این جشنواره عكاسی و طبیعت این اداره كل شركت كرده بودند افزود: سه نفز از این عکاسان بعنوان برنده معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی  وآبخیزداری استان زنجان ادامه داد: بدین وسیله برندگان مسابقه عكاسی و طبیعت كه از سوی اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شده بود با نظر كمیته داوران و كارشناسان اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اعلام می شود.

وی با اشاره به انتخاب بهترین اثر از بین این آثار طبیعت گفت: -مسعود بهروان - مهدی الماسی علی نجفیان از جمله این عکاسان منتخب هستند.

علی پناهی در پایان افزود: تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته منابع طبیعی خواهد بود که از بین عکاسان برگزیده عكس و اثر مسعود بهروان، عكس برتر جشنواره شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز