خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نشان از ژرف نگری امام راحل بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۳

استاندار زنجان به جایگاه کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نشان از ژرف نگری امام راحل بود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: امروز در بحث اشتغال، مسکن و ازدواج شاهد اقدامات چشمگیری در کمیته امداد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان گفت: آثار و برکات این نهاد بر همگان روشن است و تاسیس این نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان از ژرف اندیشی امام راحل است.

مقام عالی استان با بیان اینکه کارکنان کمیته امداد در خدمت نیازمندان هستند و باید شان مددجویان را رعایت کنند، ادامه داد: خدمت به این قشر توفیق بزرگی است که به کارکنان این مجموعه عطا شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تاسیس این مجموعه بودیم که بیش از 40 درصد مردم تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

به گفته رئوفی نژاد براساس برنامه پنجم توسعه کمیته امداد موظف است هرساله 10 درصد از مددجویان تحت پوشش خود را از طریق طرح توانمندسازی از گردونه حمایت های کمیته خارج کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورودی به چرخه کمیته امداد به صفر رسیده است، ادامه داد: امروز در بحث اشتغال، مسکن و ازدواج شاهد اقدامات چشمگیری در کمیته امداد هستیم.

استاندار زنجان ادامه داد: در این مجموعه شاهد استعدادهای درخشان و نخبگانی هستیم که در سطح جامعه و در مشاغل مختلف در حال خدمت به جامعه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز