خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

نامگذاری امسال که نشان از بصیرت و درایت مقام معظم رهبری دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۹

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سالجاری گفت:، سال 91 سال حساسی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت و هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری و آگاهی مردم با موفقیت و بهروزی به اتمام رسید.

زنجان ـ ایلنا: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و، وحدت مردم ومسئولان تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: نامگذاری امسال که نشان از بصیرت و درایت مقام معظم رهبری دارد به جهت حساسیت انتخابات پیش رو در کشور است.

وی تعامل و همکاری مردم و مسئولان را لازمه تحقق شعار سال عنوان کرد و یادآور شد: این همکاری و وحدت تمام توطئه های دشمنان را خنثی می سازد.

به گفته اسماعیلی، سال 91 سال حساسی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت و هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری و آگاهی مردم با موفقیت و بهروزی به اتمام رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلبس شورای اسلامی ادامه داد: سال 92 به جهت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بسیار حساس خواهد بود و نیازمند تلاش و همت گسترده مسئولان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است نتایج انتخابات را به چالش بکشد بنابراین باید مسئولان حساسیت لازم در این امر را در دستور کار قرار دهند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 34 سال گذشته با موفقیت و سربلندی از همه موانع و مشکلات و هجمه های دشمن عبور کردند، تاکید کرد: مردم باز هم از این امتحان سر بلند بیرون خواهند آمد.

وی افزود: ملت ایران به نظام و خون شهدا وفادار هستند و هرگز حاضر نخواهند بود در این مسیر کوتاه بیایند ودر مقابل دشمن تسلیم شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال باید دولتمردان تولید را در کشور حمایت کند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک می گویند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز