خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

امضاء تفاهم نامه تحقیقاتی شرکت آبفای استان زنجان با دانشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۵

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان زنجان از امضای تفاهم نامه همكاری علمی و تحقیقاتی بین دانشگاه صنعت آب و برق تهران و دانشگاه زنجان خبر داد.

زنجان – ایلنا: مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان گفت: امیدواریم با عقد این تفاهم نامه ها بستر همكاریها بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان،‌ مسلم پور نصرت امروز با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه به منظور تعریف پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی و ارائه مشاوره و كمك به تصمیم سازی در امور تخصصی است.

وی همچنین افزود: در این تفاهم نامه از تالیف و ترجمه كتب و مشاركت اعضای هیئت علمی دانشگاه در كمیته های فنی و تحقیقاتی شركت استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توسعه تحقیقات افزود: توجه و تاكید شركت آب و فاضلاب استان زنجان به امر تحقیق و پژوهش باعث پویایی بیش از پیش در خدمت رسانی بیشتر به مردم خواهد شد.

مدیر عامل آبفای استان در پایان با بیان اینکه قابلیتهای علمی مراكز آموزش علمی استان زنجان امكان برآورده ساختن و پاسخ به مشكلات شركت آب و فاضلاب استان را فراهم می كند، افزود: امیدواریم با عقد این تفاهم نامه ها بستر همكاریها بیش از پیش فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز