خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

یک میلیون و 260 هزار تن ظرفیت تولید فولاد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۲۲

استاندار زنجان ظرفیت تولید فولاد استان زنجان را یک میلیون و 260 هزار تن عنوان کرد و گفت: در استان زنجان 15 واحد ذوب و نورد فعال است.

زنجان – ایلنا: استاندار زنجان گفت: زمینی که برای احداث این کارخانه اختصاص می یابد در مسیر توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان امروز صبح در جلسه ستاد سرمایه گذاری با اشاره به به فعالیت 15 واحد ذوب و نورد با ظرفیت 52 هزار تن ذوب و 840 هزار تن نورد در استان زنجان گفت: با راه اندازی کارخانه ذوب آهن و نورود سرمایه گذار چینی 3.5 میلیون تن به ظرفیت فولاد استان زنجان اضافه می شود.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه 80 درصد تویلد فولاد استان به چینی ها اختصاص دارد، ادامه داد: این سرمایه گذاران خارجی تولید 4 میلیون تن فولاد را برعهده دارند.

وی به آماده بودن زیرساخت های سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: زمینی که برای احداث این کارخانه اختصاص می یابد در مسیر توسعه استان است.

در ادامه رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز به توفیقات استان در زمینه سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی از همدلی و همبستگی بین مدیران در استان حاصل شده است که روند سرمایه گذاری خارجی در استان را تسهیل می کند.

فلاح به افزایش تولید ناخالص داخلی استان با اجرای طرح های سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح سرمایه گذاری خارجی کارخانه ذوب آهن و نورود توسط سرمایه گذارخارجی در استان زنجان با 200 میلیون دلار آورده متقاضی و اشتغالزایی 500 نفر اجرایی خواهد شد.

وی به طرح های صنایع چاپ و تولید انواع مقوا و طرح خانه گسترش زنجان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح تولید مقوا و چاپ با سرمایه گذاری 10 میلیون یورو و 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر در استان عملیاتی خواهد شد.

در ادامه این جلسه طرح ساخت پروفیل نیز با 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 85 نفر اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این طرح طی 2 ماه آینده به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز