خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ولایت فقیه محور حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۷

استاندار زنجان با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن خصلت های انقلابی در بین مردم ایران گفت: ولایت فقیه محور حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است.

ایلنا-زنجان: استاندار زنجان گفت: اسلام فریاد آزادی و دفاع از مظلومان را در جهان سر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر دیروز در دیدار با مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مقایسه اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: اسلامی که قبل از پیروزی انقلاب و در دوران رژیم پهلوی حاکم بود همچون مسلمانان دیگر کشورها به انجام فرایضی همچون نماز و روزه می پرداخت و به مسائل مربوط به بشریت و مستضعفان کاری نداشت.

رئوفی نژاد اضافه کرد: ارکان رژیم در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صهیونیست ها بودند و رژیم پهلوی به حمایت از این رژیم اشغالگر می پرداخت.

به گفته استاندار زنجان در اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اعتقادات دینی وجود داشت ولی چیزی از استقلال و آزادی در کشور به چشم نمی خورد.

مقام عالی استان به اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اسلام فریاد آزادی و دفاع از مظلومان را در جهان سر داد.

رئوفی نژاد تقویت عقیده و ایمان در بین ملت ایران را ضروری عنوان کرد: دشمنان همواره درصد کمرنگ کردن اعتقادات جوانان است که ولایت فقیه محور حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است.

استاندار زنجان حرکت در مسیر امام و شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای اینکه از مسیر حق منحرف نشویم باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی در پایان به هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه یکی از ارکان های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات انقلابی در جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز