خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

به کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی در استان تسهیلات اعطاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۶

استاندار زنجان با اشاره به سرمازدگی اخیر در استان زنجان گفت: به این کشاورزان تسهیلات اعطاء خواهد شد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: عدم اطلاع رسانی شفاف، عدم دسترسی کشاورزان به بیمه‌گزاران و عدم پاسخ‌گویی بیمه گزاران به کشاورزان را از دلایل عدم استقبال کشاورزان از بیمه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان، در جلسه ستاد بحران استان به حوادث غیرمترقبه و آثار آن اشاره کرد و گفت: در حوادثی همچون زلزله و سیل شاهد کمک‌های مردمی از اقصی نقاط کشور هستیم ولی در خسارات مربوط به سرمازدگی به محصولات کشاورزی باید از طریق بیمه جبران شوند.

مقام عالی استان خواستار پیشگیری این خسارات قبل از وقوع سرمازدگی شد و ادامه داد: می‌توان از پتانسیل دانشکده‌های کشاورزی به جهت مقابله و پیشگیری از این حوادث بهره برد.

رئوفی‌نژاد یادآور شد: به این کشاورزان تسهیلات اعطاء خواهد شد.

استاندار زنجان به ظرفیت‌های نهفته در بیمه محصولات کشاورزی اشاره کرد و خواستار تشکیل تیم سیار جهت بیمه کشاورزان شد.

وی عدم اطلاع رسانی شفاف، عدم دسترسی کشاورزان به بیمه‌گزاران و عدم پاسخ‌گویی بیمه‌گزاران به کشاورزان را از دلایل عدم استقبال کشاورزان از بیمه عنوان کرد.

در ادامه مدیر سازمان جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به تقارن هفته هلال احمر با انتخابات اشاره کرد و گفت: به همین جهت گرامی داشت این هفته قبل از انتخابات برگزار خواهد شد.

طاهری در پایان به اجرای مانور غریق نجات توسط تیم غواصی، نجات مصدوم در کوهستان، نجات مصدوم در حادثه جاده‌ای و حضور موتورسیکلت سواران در محل حادثه اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در طول هفته هلال احمر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز