خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی ادره کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان اعلام کرد:

طی مراسمی کلیه كاركنان پلیس راه استان زنجان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۲

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینكه ارمغان احترام به قوانین برای آرامش و سلامتی است گفت: پلیس به تنهایی قادر به حل مشكل ترافیك نیست و همه آحاد جامعه و سایر ارگان های ذیربط باید در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند.

ایلنا: مدیر کل حمل ونقل وپ ایانه‌های استان زنجان گفت: استان زنجان نهمین استانی است که از این نرم افزار سیستم WIM (باسکول هوشمند در حال حرکت) برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ علیرضا صالحی در مراسم تجلیل از کارکنان پلیس راه افزود: خدمت در نیروی انتظامی علی الخصوص پلیس راه بسیار پیچیده و سخت بوده و این خدمت که در راه کسب رضای خدا می‌باشد اجر اخروی دارد.

در ادامه این مراسم، علی رحمتی -مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان-در مراسم تجلیل از کارکنان پلیس راه استان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به بالا رفتن سطح استاندارد جاده‌ها و توسعه روز افزون راه‌های بین شهری و روستائی از یک سو و پیشرفت وسایل نقلیه و افزایش بی‌رویه آن، اجرای برنامه‌های نوین را ضروری کرده است.

وی گفت: اجرای روش‌های کنترلی و نظارتی به شیوه‌های سنتی کار ساز نبوده، لذا اهمیت دارد از روش‌های نوین و ابزارهای جدیدی برای کنترل و مدیریت ترافیک در جاده‌ها استفاده شود.

وی افزود: در ۲۹ مهر ماه سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مسئولین شهرستانی و مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان به بهره برداری رسید که تصاویر این مرکز به‌صورت آنلاین به اداره کل راه و شهرسازی و قرارگاه پلیس راه استان ارسال می‌‌شود و تا پایان تیرماه سال‌جاری، تعداد ۷ دستگاه دوربین نیز در محورهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد و در صورت تحقق اعتبارات استانی استودیوی خبری اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان نیر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: تعداد ۴ دستگاه دوربین ثبت سرعت به‌صورت آنلاین در حال نصب است که با یاری خدواند متعال شاهد بهره برداری از این دوربین‌ها در سوم خرداد ماه سال‌جاری خواهیم بود و ۱۱ محور مجهز به دستگاه‌های تردد شمار هستند و دو محور تهم – چورزق و سرچم نیز در حال نصب توسط پیمانکار است که مجموع دستگاه‌های تردد شمار در محورهای استان به ۲۶ دستگاه خواهد رسید.

رحمتی خاطر نشان کرد: برای اطلاع رسانی از وضعیت راه‌ها ۲ دستگاه تابلو پیام متغییر VMS در دست پیمان بوده و احداث یکدستگاه سیستم WIM (باسکول هوشمند در حال حرکت) در محور دندی که کار اجرائی آن انجام شده و به دلیل تعریض جاده به تاخیر افتاده است.

گفتنی است استان زنجان نهمین استانی است که از این نرم افزار برخوردار خواهد شد.

وی درخصوص احداث پاسگاه‌های پلیس راه گفت: عملیات احداث پاسگاه پلیس راه شهرستان دندی به زنجان و ابهر به تاکستان را شروع كرده و تا آغاز دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز