خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم یادبود درگذشت آیت الله سید عزالدین حسینی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۴

به مناسبت رحلت ملکوتی آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی مراسم یادبودی عصر امروز(31 اردیبهشت) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زنجان برگزار می شود.

 ایلنا: مراسم یاد بود مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی در زنجان بر گزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ در پی رحلت ملکوتی مرجع تقلید آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی مراسم یادبودی با حضور امام جمعه و استاندار زنجان و جمعی از مردم این استان عصر امروز در مسجد جامع زنجان برگزار می شود.

مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی موسوی مجتهد زنجانی در سال 1300 هجری شمسی در خاندان علم و فقاهت، در شهر زنجان دیده به جهان گشود.

معظم‌له بنا به درخواست جمعی از مؤمنین و فضلاء حوزه علمیه در سال 1354 رساله عملیه خود را با عنوان "رساله جامع الاحکام" در مشهد مقدس منتشر کرد.

پس از رحلت حضرت آیت‌الله العظمی اراکی، رساله فعلی ایشان با عنوان "رساله توضیح المسائل" در سال 1373 منتشر شد.

روح بلند و ملکوتی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) بامداد روز سه شنبه (24 اردیبهشت) به ملکوت اعلی پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز