خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

سایت مسکن مهر "مهرشهر" از بزرگ‌ترین پروژه‌های استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۱

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه برتر استان زنجان در احداث و واگذاری مسکن مهر گفت: "مهرشهر" یکی از بزرگ‌ترین پروژه های مسکن مهر در استان زنجان است.

 ایلنا: استاندار زنجان گفت: این پروژه به عنوان پروژه نهایی استان در مسکن مهر زنجان است که زیرساخت های آن در مرحله تکمیل است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد، استاندار زنجان، امروز(31 اردیبهشت) در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر به جایگاه برتر استان در احداث و واگذاری مسکن مهر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: پروژه مهر شهر به مساحت 73 هکتار یکی از بزرگ ترین پروژه های مسکن مهر در استان زنجان است.

مقام عالی استان از این پروژه به عنوان پروژه نهایی استان در مسکن مهر یاد کرد و ادامه داد: زیرساخت ها در مرحله تکمیل شدن هستند.

استاندار زنجان با بیام اینکه تمام مرحله احداث و تحویل از واحدهای مسکونی تضمین شده، یادآور شد: در این مجموعه8500 مسکن طراحی شده است.

رئوفی نژاد ادامه داد: این مجموعه در انتهای فاز هشت گلشهر کاظمیه واقع شده است و به زودی واگذاری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گفته استاندار زنجان تسهیلات و طراحی این واحدهای مسکونی نهایی شده است و اقدامات در زمینه زیرساخت ها در حال پیگیری است.

در ادامه هریک از مدیران شرکت های برق، آب و فاضلاب و توزیع برق استان به ارائه اقدامات انجام شده در این محدوده پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز