خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد:

پرداخت 7.5 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از پرداخت 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بیمه مددجویان زنجانی خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: برگزاری آموزش‌های گروهی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تامین آینده بهتر برای آن‌ها است، افزود: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان تصریح کرد: سال گذشته به منظور بیمه مددجویان زنجانی 7 میلیارد و 551 میلیون ریال اعتبار هزینه شد، که زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال از جمله بیمه‌شدگان بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر حمایت‌های صورت گرفته از مددجویان نیز اشاره داشت و گفت: برگزاری آموزش‌های گروهی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اخیراً یک دوره آموزشی مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد برگزار شده است، افزود: این نوع دوره‌ها به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مسائل آموزشی مطرح شده در این دوره‌ها مهارت‌های زندگی و نحوه مقابله با مشکلات زندگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز