خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

برخی ظرفیت‌های ورزشی استان زنجان، بلا استفاده مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۱

استاندار زنجان با اشاره به بهره‌برداری از حجم بزرگی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و صنعتی استان در خرداد ماه سال جاری گفت: مجموعه بزرگی از پروژه‌ها در این راستا از سوم خرداد تا پایان خرداد در زنجان به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: مردم استان زنجان، مردم بانشاط وسالم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان صبح امروز در مراسم بهره برداری از سه طرح ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان سالن هندبال، هاکی و زمین چمن شهرک آزادگان زنجان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گفت: شاهد اقدامات و خدمات ماندگار و مطلوب دولت نهم و دهم در استان بودیم.
استاندار زنجان با بیان اینکه در خرداد ماه، سه طرح کلنگ زنی و حجم بزرگ بهره برداری از طرح های گوناگون را شاهد خواهیم بود.

وی همت و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را در این زمینه بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: شاهد ارائه خدمات ماندگار و مطلوب دولت نهم و دهم در استان هستیم.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به بزرگی و حجم پروژه های اجرایی در استان زنجان گفت: شاهد اختصاص 170میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش استان در طول دولت نهم و دهم بودیم.
مقام عالی استان، تعداد پروژه‌ها و میزان اعتبارات در این زمینه را برابر با کل اقدامات 27ساله دولت‌های قبلی عنوان کرد و گفت: در این راستا، بزودی شاهد رونمایی از کتاب خدمات ماندگار و مطلوب دولت نهم و دهم در استان خواهیم بود.

استاندار زنجان تلاش مدیران را در ین زمینه، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ مردم استان زنجان، افراد با نشاط و سالم هستند که به سلامت و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی اهمیت می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی مطلوب است تصریح کرد: برخی از ظرفیت‌های ورزشی استان، بلا استفاده مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز