خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشوردر زنجان:

مدیریت 85 درصد عرصه ها در اختیار سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۴

معاون روابط عمومی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه مدیریت 85 درصد عرصه ها را این سازمان در اختیار دارد، لزوم حمایت و همکاری رسانه ها در جلوگیری از تخریب، فرهنگسازی حفظ و نگهداری از عرصه های منابع طبیعی را مهم ارزیابی کرد.

زنجان ـ ایلنا: معاون روابط عمومی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشورگفت: برخلاف کمبود اعتبار و نیرو در بخش روابط عمومی های ادارات منابع طبیعی استانها در سایه توجه مدیران استانی شاهد اقدامات مثبت بوده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌عبدالحمید محمدی در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی سازمان در زنجان، روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مسئولان و مردم عنوان کرد و افزود: این بخش از ادارات نقس مهمی در ارائه عملکرد و برنامه ها در بخش های مختلف حفاظت، مرتع، جنگل و منابع طبیعی دارد.

وی لزوم اطلاع رسانی عملکرد ادارات از طریق روابط عمومی ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا ارزش و اهمیت منابع طبیعی به عنوان انفال باید بیش از پیش به عموم مردم معرفی شود.

محمدی رسانه ها را بازوی اثرگذار در تبدیل فرهنگ صیانت و نگهداری از منابع طبیعی به معارف بیان کرد و از مشخص شدن ردیف اعتباری برای ارتقا جایگاه روابط عمومی های این حوزه خبر داد.

به گفته این مقام مسئول برای صیانت از منابع طبیعی این سازمان 11 شهید و بیش از 400 مجروح داشته که بی شک نباید از نقش رسانه ها در این راه غافل شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: برخلاف کمبود اعتبار و نیرو در بخش روابط عمومی های ادارات منابع طبیعی استانها در سایه توجه مدیران استانی شاهد اقدامات مثبت بوده ایم.

به گفته وی روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به لحاظ توجه مدیر کل و فعالیت های انجام شده مسئول روابط عمومی مطلوب بوده است.

محمدی در خاتمه صحبتهایش حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در خلق حماسه سیاسی مهم ارزیابی کرد و افزود: حماسه سیاسی منجر به حماسه اقتصادی می شود و حضور حداکثری مردم مهر تاییدی بر شعار سال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز