خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

خیرین 190 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به مددجویان زنجانی کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طی دو ماهه نخست امسال و در محل خانه انفاق زنجان، خیرین 190 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به مددجویان زنجانی کمک کردند.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در قالب احسان تاج گل نیز 900 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اعلام خبر مذکور از همکاری صمیمانه خیرین، حامیان و نیکوکاران با کمیته امداد در راستای طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و خوشبختانه به علت اعتقادات عمیق مذهبی موجود در استان، طرح‌های مشارکتی با استقبال مطلوبی مواجه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: طی دو ماهه نخست سال جاری در این مرکز نیکوکاری 189 میلیون و 432 هزار ریال کمک غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری 540 هزار ریال کمک در قالب جشن نیکوکاری طی دو ماهه نخست امسال تصریح کرد: در این مدت در قالب احسان تاج گل نیز 900 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

حسنلو به جذب سه نفر نیروی افتخاری در این مدت اشاره داشت و گفت: همچنین در قالب رد مظالم نیز 500 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز