خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در گفتگو با ایلنا:

اندیشه های امام راحل روشنگر راه مسلمانان جهان است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۷

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده است، گفت: اندیشه های امام راحل روشنگر راه مسلمانان جهان است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: اقتدار ایران اسلامی به برکت فکر نورانی امام راحل که اساس و بنیان های نظام جمهوری اسلامی را پایه ریزی کردند، ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در گفتگویی اختصای با خبرنگار ایلنا به خبرنگارایلنا گفت: امام راحل مسیر شفافی برای نظام جمهوری اسلامی ترسیم کرد که موجب گسترش اسلام ناب محمدی در ایران و جهان شد.

مقام عالی استان با اشاره به نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی در معاملات جهانی یادآور شد: ابهت نظام جمهوری اسلامی را مدیون اندیشه های ناب امام راحل و خون شهدا هستیم.

رئوفی نژاد به جایگاه رفیع ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: این اقتدار به برکت فکر نورانی امام راحل که اساس و بنیان های نظام جمهوری اسلامی را پایه ریزی کردند، ایجاد شده است.

استاندار زنجان به جایگاه کنونی و انسجام درون نظام نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب از زوایای مختلف بودند ولی در طول 34 سال گذشته حضور گسترده ملت ایران در حمایت از آرمان های انقلاب این توطئه ها را بی اثر کرد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب نتیجه خون شهدای 15 خرداد سال 42 بود که در سال 57 به ثمر نشست، خاطرنشان ساخت: هر مقابله ای که در گوشه گوشه جهان اتفاق می افتد متاثر از اندیشه های امام خمینی(ره) است.

این مقام مسئول در استان بالندگی ایران اسلامی و نقش کشورمان در عرصه های بین المللی را از آثار و برکات اندیشه های امام راحل عنوان کرد و ادامه داد: هویت ملت ایران نیز گره خورده با نام و آرمان های امام راحل است.

رئوفی نژاد به حمایت های جمهوری اسلامی از کشور سوریه اشاره کرد و افزود: نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی به حدی رسیده است که حضور ایران در ژنو 2 مورد تاکید قرار دارد.

وی در پایان این اقتدار را نتیجه حرکت در مسیر آرمان های امام و شهدا عنوان کرد و افزود: راه انقلاب مسیر روشنی است که امام راحل برای ما ترسیم کردند و حرکت در این راه ما را از هرگونه انحراف و اشتباه مصون می دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز