خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبرداد:

گردهمایی عوامل اجرایی و اعضای شعب اخذ رای شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۸

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و سرپرست فرمانداری زنجان از گردهمایی عوامل اجرایی و اعضای شعب شهر زنجان عصر امروز(21 خرداد) در سالن هلال احمر زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و سرپرست فرمانداری زنجان گفت: روز پنج شنبه(23 خرداد) توزیع در زنجان صندوق ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی کاظمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و سرپرست فرمانداری زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در راستای توجیه و آشنایی بیشتر عوامل اجرایی و اعضای شعب جلسه توجیهی و آموزشی عصر امروز ویژه 164 شعبه اخذ رای شهر زنجان با حضور مسئولان برگزار می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه احکام عوامل اجرایی روز چهارشنبه همین هفته تحویل داده خواهد شد، خاطرنشان ساخت: روز پنج شنبه(23 خرداد) نیز توزیع صندوق ها انجام می شود.

به گفته وی 350 شعبه در شهرستان زنجان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش بینی شده است که که شامل بخش های قره پشتلو، زنجانرود، زنجان و بخش مرکزی خواهد بود.

کاظمی به برگزاری جلسات آموزشی برای کاربران و نمایندگان فرمانداری در شهر بخش ها و زنجان اشاره کرد و گفت: جلسه توجیهی مجریان انتخابات نیز عصر امروز برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری زنجان به تخلفات در سطح تبلیغات شهری نیز اشاره کرد و با یادآوری اینکه جلسات توجیهی به مدت 10 روز برای تشریح مفاد قانونی و منشور اخلاقی برای کاندیداها و اعضای ستاد آن ها تشکیل شد، ادامه داد: متاسفانه به جهت عدم رعایت قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی شاهد جابه جایی و جمع آوری 300 مورد بنر در سطح شهر از سوی عوامل شهرداری بودیم.

مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری زنجان اضافه کرد: از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم تا روز(23 خرداد) که روز سکوت تبلیغاتی است موارد را رعایت کنند چون هرگونه تخلفی در کارنامه تخلفاتی کاندیداها ثبت می شود.

وی بیشترین تخلفات را مربوط به ستادهای تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر عنوان کرد و ادامه داد: ستادهای تبلیغاتی ریاست جمهوری کمترین حاشیه ها را داشته اند.

به گفته کاظمی در سطح روستاهای شهرستان زنجان نیز شاهد اجرای انتخابات در 186 روستا خواهیم بود که از این تعداد 180 روستا برای انتخاب 3 نفر نامزد و 6 روستا برای انتخاب 5 نامزد در صحنه خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در سطح 186 روستا بیش از 1016 نفر در رقابت هستند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در شهر زنجان نیز 180 نفر برای کسب 300 کرسی چهارمین دوره شوراهای شهری در رقابت هستند و تاکنون نیز 30 نفر از این رقابت انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز