خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان:

مردم با انصراف کاندیدای اصلاح طلب از بلاتکلیفی رها شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۸

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان با اشاره به حضور واستقبال مردم بعد از انصراف کاندیدای اصلاح طلب گفت: شاهد هجوم مردم به ستاد ها در استانهای سراسر کشور هستیم.

زنجان ـ ایلنا: قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان گفت: مردم با انتخاب اصلح در تحقق شعار حماسه سیاسی واقتصادی نقش اساسی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ مهدی اسکندر، قائم مقام وسخنگویی ستاد حسن روحانی در استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: شعار ما اعتدال واعتدال گرایی در عرضه های مختلف است.

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان با بیان اینکه کشور به لحاظ اقتصادی وسیاستهای داخلی ومسائل دیگر دارای شرایط نامطلوب است گفت: دولت امید وتدبیر در این راستا تلاش خواهد کرد.

اسکندری با اشاره به وجود مشکلات معیشتی واشتغال و غیره در شرایط کنونی ایران گفت: شعار امید وتدبیر برای ایجاد امید وحرکت در مردم و با به کارگیری تدبیر به امید خدا مسائل کشور را به مرور حل خواهدکرد.

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان در ادامه افزود: همانگونه که در مراحل اولیه مناظرات تلویزیونی شاهد بودیم روحانی کلیدی را در این زمینه عنوان کردند که این کلید بعنوان نماد حرکت ستادهای روحانی مطرح شد.

وی با بیان اینکه روحانی معتقد به این هست که با تدبیر وامید وتعامل مشکلات سطوح مختلف مردم قابل حل است گفت: تحریم، مشکلات اقتصادی، اجتماعی وغیره را با تدبیر وامید تا حدی می توان به مرور زمان در کشور حل کرد.

اسکندری در بخشی از سخنان خود در زمینه حل مشکلات وروابط سیاست خارجی نیز تصریح کرد: با تدبیر وامید می توان جلوی تحریم ها نیز را گرفت.

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان با اشاره به فرصت کوتاه باقیمانده به روز انتخابات و24 خرداد گفت:‌ ستاد های روحانی مورد استقبال بی نظیر حامیان در استانها قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه شاهد بیشترین موج حمایت مردمی در سطح کشور از روحانی هستیم یاد آور شد: مردم با انتخاب اصلح در تحقق شعار حماسه سیاسی واقتصادی نقش اساسی خواهند داشت.

اسکندری در پایان کنارگیری واستفعای کاندیدای اصلاح طلب را به نفع روحانی عنوان کرد وخاطر نشان کرد: شاهد موج استقبال مردم در کشور به نفع روحانی هستیم که مردم از بلاتکلیفی رها شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز