خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

برگزاری کارگاه داستان نویسی دفاع مقدس در حوزه هنری زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۴

کارگاه داستان نویسی با محوریت ادبیات پایداری و دفاع مقدس و با حضور علی الله سلیمی، نویسنده حوزه ادبیات پایداری، از تیرماه سال 92 در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

زنجان ـ ایلنا: مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: این کارگاه آموزشی چهارشنبه هر هفته در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رهبر حیدری، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ پایداری میان جوانان و نوجوانان و همچنین جذب و گسترش فرهنگ داستان نویسی برای نویسندگان مطرح و هنرجویان نوپا و نوقلم استان با محوریت دفاع مقدس و ادبیات پایداری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی استعداد‌های تازه و همچنین تولید محتوا در حوزه ادبیات پایداری از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی چهارشنبه هر هفته در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: این کارگاه ها با حضور علی الله سلیمی، نویسنده حوزه ادبیات پایداری و یکی از فعالان عرصه ادبی کشور برگزار می شود.

گفتنی است علی الله سلیمی، متولد 1347 در یكی از روستاهای توپ قره در حوالی زنجان است، وی تا كنون دو مجموعه داستان منتشر كرده كه مجموعه داستان "زنی شبیه حوا" و "باران جنوب" از جمله آثار منتشر شده این نویسنده است.

وی از فعالان عرصه ادبی بوده و مسئولیتهایی را نیز بر عهده داشته است كه از آن جمله می توان به مسئولیت كانون ادبی در خانه فرهنگ‌ "تلاش"، "بعثت" و "دولت آباد"، دو سال معاون سردبیر همشهری محله 19 و در حال حاضر سردبیر همشهری منطقه 9 تهران اشاره کرد.

داستان كوتاه "پارك، شب، بازی" وی به عنوان داستان برگزیده جشنواره سراسری داستان‌های كوتاه مینی مالیستی در خرم آّباد، داستان كوتاه "تابستان اروند" برگزیده جشنواره داستان كوتاه روزنامه جام جم و داستان "انتری كه سوگوار لوطی است" نیز كاندیدای جایزه مهرگان شد.

کتاب های داستانی" آواز نخلستان"، " مسافر دجله"، "یک جفت جغد غمگین" و "بادبرگ ها را سمت دره ها می برد" وی نیز در سال ۱۳۹۰ منتشر شده و در حال حاضر کتاب های "تلواسه رنگ انار"، "چهارده روایت از عشق صنوبر"، "سی و چهار فانوس روشن در خواب های کارون"، "آشنای شهر بادگیرها"، "زمستان و چله ها" و "طاهر کردستان" را زیر چاپ دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز