خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

اجرای طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۵

در آستانه ماه مبارک رمضان و به جهت تامین کالاهای ضروری مردم در این ایام طرح ضیافت در استان زنجان اجرا می شود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: اجازه ندهید در آستانه انتخابات گروهی از افراد سودجو از فرصت به نفع خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار به ثبات حاکم بر قیمت ها در بازار استان زنجان اشاره کرد و گفت: تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در بازار باعث این ثبات شده است.

وی همچنین بر نظارت قیمت کالاها در بازار تاکید کرد و گفت: اجازه ندهید در آستانه انتخابات گروهی از افراد سودجو از فرصت به نفع خود استفاده کنند.

استاندار زنجان به اجرای طرح ضیافت در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح به جهت دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان اجرا می شود.

رئوفی نژاد بر سامانه توزیع آرد در استان نیز اشاره کرد و افزود: نظارت دقیق بر آمار ثبت نام کنندگان در این سامانه موجب توزیع عادلانه آرد در سطح استان می شود.

وی برپایی نمایشگاه عرضه کالا در آستانه ماه مبارک رمضان را هم مورد تاکید قرار داد و افزود: مشابه همین نمایشگاه ها در شهرستان های تابعه هم تشکیل شود.

در ادامه طی گزارش اعضای عضو جلسه ستاد تنظیم اعلام شد در طرح ضیافت 395 تن برنج، 3260 تن قند و شکر، 240 تن روغن، 96 تن گوشت منجمد و 396 تن مرغ منجمد در استان توزیع می شود.

همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان سبد کالای طرح ضیافت با 12 درصد تخفیف و سبد کالای کارمندی نیز در سطح استان توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز