خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد فرهنگی بازار زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۲

استاندار زنجان با اشاره به آثار مخرب مقوله های فرهنگی در بین برخی از صنوف و کسبه گفت: در راستای نظارت بر عملکرد فرهنگی بازار کمیته نظارت در استان زنجان تشکیل می شود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: باید مباحث فرهنگی در بازار پالایش شود چرا که مقوله های فرهنگی آثار مخربی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان امروز(22 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه آثار مخرب مقوله های فرهنگی بیش از قیمت کالاهاست، ادامه داد: باید کمیته ای تشکیل شود تا در چارچوب قانون با بازاریان و کسبه ای که شئونات اسلامی را رعایت نکرده و از فروشندگان بدحجاب استفاده می کنند، برخورد شود.

مقام عالی استان به سبقه مذهبی بازاریان استان زنجان اشاره کرد و گفت: نگاه به بازار و بازاریان یک نگاه فرهنگی است و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

رئوفی نژاد از بازار به عنوان یک دانشگاه فرهنگی بزرگ یاد کرد و افزود: تعلیم و تربیت، اخلاق و آداب معاشرت در بازار ترویج می شود.

استاندار زنجان به ظرفیت های موجود در بازار به جهت فرهنگ سازی و ترویج و گسترش آموزه های دینی تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی از افراد با عدم رعایت شئونات اسلامی و فرهنگ دینی موجب بدنامی بازاریان و کسبه معتمد و متدین استان می شوند.

وی بر تشدید نظارت بر عملکرد فرهنگی و مذهبی بازار نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته و تیم های نظارت بر عملکرد فرهنگی بازار مورد تاکید است.

وی در پایان افزود: این کمیته می تواند سقف زمانی برای مطلوب شدن عملکرد فرهنگی و رعایت مباحث عفاف و حجاب برای بازاریان تعیین کنند و پس از پایان این بازه زمانی با متخلفان برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز