خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد:

آغاز فراخوان کرسی علمی- ورزشی در پیام نور استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۹۶

فراخوان کرسی علمی- ورزشی ششمین المپیاد دختران دانشگاه های پیام نور کشور در استان زنجان آغاز شد.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: تمامی صاحب نظران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور می توانند در این کرسی شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان این کرسی علمی ورزشی با موضوع مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی و با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان پیام نور برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به این کرسی علمی تا دهم مرداد ماه و زمان داوری آثار تا 17 مرداد سال جاری اعلام شده و تمامی صاحب نظران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور می توانند در این کرسی شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند خلاصه ی نقد یا نظر خود را در قالب فرم ویژه موجود در سایت zanjanpnu.ac.ir تنظیم، و آثار خود را حداکثر در یک صفحه و 400 کلمه به دبیرخانه المپیاد ورزشی به آدرس پست الکترونیکی admin@zanjanpnu.ac.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است چکیده آثار ارسالی پس از بررسی توسط شورای تخصصی کرسی در کتابی جامع منتشر و به کلیه نظرات دریافت شده توسط دبیرخانه، گواهی اهداء خواهد شد.

بدیهی است گردهمایی مذکور ویژه اعضای هیئت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور (سراسری، آزاد و پیام نور) بوده و دانشجویان در صورت پذیرش نظر خود می توانند مجوز حضور در این رویداد را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز