خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام زنجان خبر داد:

آغاز اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۱۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از آغاز اجرای طرح صدقه سلامتی برای امام زمان (عج) در استان زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: هم استانی‌های عزیز در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های امداد در سطح شهر می‌توانند، صدقات خود را از طریق سیستم بانکی به شماره حساب مذکور واریز کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: کمیته امداد از مناسبت‌های مختلف مذهبی در راستای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان نیز از یکی از ماه‌های عزیز است و اعیاد خجسته بسیاری در آن وجود دارد، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد استان زنجان همزمان با سراسر کشور و در راستای عمل به سفارشات اکید ائمه اطهار و همچنین بزرگان دین در بحث اهمیت صدقه دادن برای سلامتی امام زمان (عج)اقدام به اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در ماه شعبان می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به استفتاء انجام شده از محضر مبارک مرحوم آیت‌الله العظمی حسینی زنجانی (دام‌الظله) در باب صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) تصریح کرد: بنا به فرمایشات آن مرحوم " یکی از تکالیف مومنان در زمان غیبت صدقه دادن برای حفظ وجود مبارک امام عصر (عج) است به آنچه که ممکن باشد".

وی به نحوه اجرای طرح حسنه صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) توسط امداد اشاره داشت و گفت: این طرح حسنه با مشارکت مساجد و اهالی محلات در مساجد منتخب استان با محوریت طرح جامع مسجد محوری اجرایی می‌شود.

حسنلو همچنین به شماره حساب 0108640426007 این نهاد نزد بانک ملی اشاره داشت و گفت: هم استانی‌های عزیز در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های امداد در سطح شهر می‌توانند، صدقات خود را از طریق سیستم بانکی به شماره حساب مذکور واریز کنند.

وی با بیان اینکه طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) از اول تا آخر ماه شعبان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: مبالغی که در راستای اجرای این طرح جمع‌آوری می شود، با نظر هیئت امنای مساجد در قالب ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) هزینه شده و در بین نیازمندان محل توزیع و بقیه مبالغ نیز در راستای اعزام مددجویانی به پابوس امام رضا (ع) نشده‌اند، هزینه می‌شود.

لازم به ذکر است، بنا به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان سال گذشته در 163 مسجد و 25 پایگاهی که در معابر و میادین دایر شده بود، دو راس گوسفند قربانی و 75 کیلو گوشت در بین مددجویان توزیع شد.

گفتنی است، سال گذشته در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) 46 میلیون و 800 هزار ریال جمع‌آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز