خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان تاکید کرد:

لزوم آسیب شناسی مسائل و مشکلات فرهنگی بازار

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۱

امام جمعه زنجان با انتقاد از استفاده برخی از بازاریان از مانکن های متضاد با عرف و شرع اسلامی گفت: باید مسائل و مشکلات فرهنگی بازار آسیب شناسی شود.

زنجان – ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: در فصل تابستان شاهد برخی بد حجابی ها خواهیم بود که باید از همین حالا برای آن برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(22 خرداد) در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان زنجان به حماسه سیاسی پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ها برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: حماسه سیاسی و تحقق شعار سال تنها در سایه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.

امام جمعه زنجان در ادامه به وضعیت غیرعرفی ویترین برخی از مغازه ها اشاره کرد و یادآور شد: آسیب شناسی جدی باید در این زمینه به عمل آید.

وی استفاده از برخی اسامی نامناسب غربی در نام گذاری مغازه های شهر انتقاد کرد و گفت: در فصل تابستان شاهد برخی بد حجابی ها خواهیم بود که باید از همین حالا برای آن برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام خاتمی پوشش نامناسب برخی از کارکنان خانم در ادارات را مورد انتقاد قرار داد و یادآور شد: بهتر است با فرهنگ سازی مناسب کارکنان را نسبت به این امور آگاه کرد.

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز به نقش بازاریان استان زنجان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: معتمدین و بازاریان استان زنجان همواره در کارهای خیریه و فراهم آوردن اسباب کمک به قشر مستضعف جامعه پیشقدم بوده و هستند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: در این صنف شاهد برخی اقدامات و عملکرد نامطلوب فرهنگی هستیم ولی نباید کل بازاریان زیرسوال روند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی طرح های امنیت اجتماعی گسترده ای را در سطح استان انجام داده است، یادآور شد: در حال حاضر نیز آماده برخورد با هرگونه مباحث غیرعرفی و شرعی در سطح بازار هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز