خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مظهر تحقق حماسه سیاسی انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۸

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت سپاه گفت: سپاه در همه عرصه ها حضور جدی و فعال دارد.

زنجان ـ ایلنا:: استاندار زنجان از طرح های بسیج و سپاه نیز حمایت ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جشن میلاد امام حسین (ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس خود تا کنون همواره منشا خدمات در جامعه بوده و امروز هم پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی در صحنه حضور جدی دارد.

وی با بیان اینکه سپاه از بدو تشکیل در همه ماموریت‌های خود موفق بوده است، خاطرنشان کرد: عملکرد سپاه همواره مورد تایید امام و رهبری بوده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سپاه را از آیات الهی می دانند، تصریح کرد: سپاه در همه عرصه ها حضور جدی و فعال دارد.

وی با بیان اینکه سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در زمینه عملیاتیع آمادگی رزمی همچنان در منطقه شمال غرب ماموریت های خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: سپاه انصار المهدی (عج) در قالب گردان های عاشورا، الزهرا، واکنش سریع و بسیجیان گوش به فرمان ولایت است.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت های سپاه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: سپاه پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه های سازندگیع محرومیت زدائی، افتخارات بیشماری را کسب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: مظهر تحقق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری نشست های مختلف سیاسی و بصیرتی برای نخبگان و افراد تاثیرگذار خبر داد و افزود: 200 هزار نفر از نخبگان و افراد تاثیرگذار جامعه در این نشست ها شرکت کرده اند.

وی با اشاره به آمادگی سپاه برای برگزاری انتخابات پر شور گفت: سپاه آماده استفاده از همه ظرفیت ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات استاندار زنجان در حوزه های مختلف تصریح کرد:‌ارتقای جایگاه استان زنجان از سه به دو را از موفقیت های استان زنجان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه استان نشان از فعالیت های پرتلاش و زحمات مسئولان و استاندار زنجان است، افزود: استاندار زنجان از طرح های بسیج و سپاه نیز حمایت ویژه ای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز