خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

سپاه مرجع و مامنی برای اقشار مختلف جامعه محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۵۱

سپاه در کوتاهترین زمان بزرگترین فعالیت ها را در کشور انجام داده است.

زنجان ایلنا: استاندار زنجان گفت: سپاه مورد توجه همه اقشار جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد ظهر امروز در جشن میلاد امام حسین (ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای بالنده، پر انرژی، جوان، پرتحرک، با انگیزه، و پایبند به آرمان های شهدا، امام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در مسیر اهداف نظام اسلامی حرکت کرده است، تصریح کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری از ویژگی های سپاه محسوب می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مجموعه ای مشابه سپاه در جهان وجود نداشته و ندارد، خاطرنشان کرد: انعطاف پذیری سپاه موجب شده تا به عنوان نیروی اثر گذار در جامعه منشا خدمات باشد.

وی انعطاف پذیری بالا را از ویژگی های سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه در کوتاهترین زمان بزرگترین فعالیت ها را در کشور انجام داده است.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه امروز هم سپاه در همه بخش ها و حوزه ها فعالیت های تاثیرگذاری انجام می دهد، خاطرنشان کرد: سپاه در ماموریت های عمومی، تخصصی، فنی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ید طولانی دارد.

وی حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی را از ویژگی های حساس سپاه دانست و گفت: تایید عملکرد سپاه از سوی مقام معظم رهبری نشان از کارآمدی این نیرو دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه از ابتدای تشکیل خود تا کنون در دفع فتنه های دشمنان تاثیرگذار عمل کرده است، خاطرنشان کرد: کودتا، بحران، فتنه و توطئه های دشمنان با حضور سپاه خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از اعتماد مردمی برخوردار است، افزود: سپاه مورد توجه همه اقشار جامعه است.

رئوفی نژاد با بیان اینکه سپاه الگوی همه مردم جامعه است، افزود: سپاه مرجع و مامنی برای اقشار مختلف جامعه محسوب می شود.

وی در بخشی از سخنان خود انتخابات پیش رو را آزمون و امتحان بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: این دوره انتخابات به دلیل شرایط خاص خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه چهار سال قبل ایران در چنین وضعیتی قرار نداشت، افزود: بیداری اسلامی، وضعیت کشور سوریه، هجمه ها و فشارهای مختلف اقتصادی علیه نظام اسلامی بر اهمیت انتخابات می افزاید.

وی در پایان با بیان اینکه باید در انتخاب فرد اصلح به شاخص های مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه بیشتری شود، افزود: باید منتخب مردم از شاخص های مورد تاکید رهبری برخوردار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز