خبرگزاری کار ایران

سخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان مطرح کرد:

لزوم حضور مردم در ساعات اولیه برای شرکت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۹۴

طبق قانون کسانی که در مرحله اول رای شرکت نکنند در صورت دو مرحله شدن انتخابات نمی توانند در مرحله دوم شرکت کنند.

زنجان ـ ایلنا: قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان گفت: طبق قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکنند در مرحله دوم انتخابات نیز نمی توانند شرکت نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی اسکندری قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی "کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری " در استان زنجان امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری وچهارمین دوره از شورای اسلامی شهر وروستا در ایران گفت: ملت ایران با حضور خود در پای صندوقهای رای ضمن تحقق حماسه سیاسی دشمنان خارجی را از داشتن چشم طمع به ایران اسلامی مایوس خواهند کرد.

اسکندری بابیان اینکه مردم باید با آگاهی کامل برای شرکت در انتخابات با حضور گسترده در پای صندوقهای رای حضور داشته باشندگفت: طبق قانون کسانی که در مرحله اول رای شرکت نکنند در صورت دو مرحله شدن انتخابات نمی توانند در مرحله دوم شرکت کنند.

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان با اشاره به شرایط قرار گیری کشور در این دوره حساس گفت: مردم با درک صحیح شرایط کنونی کشور می توانند نقشی بسیار اساسی با خلق حماسه سیاسی در کشور داشته باشند.

وی در ادامه از مردم برای به دو مرحله نشدن انتخابات درخواست کرد که همان ساعات اولیه روز جمعه 24 خرداد به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند و با حضور در پای صندوقهای رای از دو مرحله ای شدن انتخابات جلوگیری کنند.

وی غفلت مردم را از عدم حضور خود در پای صندوقهای رای برای شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را موجب به دور دو کشیده شدن انتخابات دانست وافزود: با این اقدام کار برای کاندیداها برای ورود به مرحله نهایی سخت تر خواهد شد.

قائم مقام وسخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان با اشاره به عدم حضور مردم در مرحله اول انتخابات را به ضرر جریان اصلاحات دانست و گفت: این عمل موجب دو مرحله ای شدن برگزاری انتخابات خواهد بود که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

اسکندری در پایان از مردم خواست که سعی کنند در همان مرحله اول بایک موج عظیم کاندیدا های مورد نظر خود را روانه ساختمان پاستورکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز