خبرگزاری کار ایران

مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری قیدار، آببر، و صائین قلعه به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۱

مدیر دفتر فنی شركت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای قیدار، آببر، هیدج و صائین قلعه انجام و به تصویب شركت مهندسی آبفای كشور رسید.

زنجان ـ ایلنا: مدیر دفتر فنی شركت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای شهر آببر هم یك مدول تصفیه خانه با ظرفیت 15200 نفر و احداث 19 كیلومتر شبكه و یک كیلومتر خط انتقال در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ روشن دوست محمدی امروز با اشاره برگزاری مناقصه به روش BOT افزود: با توجه به پیشنهاد شركت مهندسی مبنی بر برگزاری مناقصه احداث تصفیه خانه طرحهای مذكور این شركت پس از كسب مجوز اقدام خواهد کرد.

وی همچنین اضافه كرد: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب قیدار شامل احداث یك مدول تصفیه خانه با ظرفیت 62 هزار نفر و ساخت 110 كیلومتر شبكه و 5/1 كیلومتر خط انتقال است.

وی همچنین به طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب هیدج و صائین قلعه اشاره كرد و خاطر نشان کرد: احداث یك مدول تصفیه خانه مشترك با ظرفیت 31 هزار نفر و حجم 5 هزار متر مكعب در شبانه روز و احداث 54 كیلومتر شبكه و خط انتقال در شهر صائین قلعه و 53 كیلومتر در شهر هیدج تصویب و پس از انتخاب سرمایه گذار به زودی اجرا خواهد شد.

مدیر دفتر فنی شركت در پایان به طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب آببر اشاره كرد و گفت: برای شهر آببر هم یك مدول تصفیه خانه با ظرفیت 15200 نفر و احداث 19 كیلومتر شبكه و یک كیلومتر خط انتقال در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز