خبرگزاری کار ایران

45 شركت تولیدی و توزیعی در نمایشگاه گل و گیاه زنجان حضور خواهند یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۶

شهردار زنجان گفت: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه،فضای سبز،ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان از دوم تا پنجم تیرماه سالجاری همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی كاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

ایلنا: شهردار زنجان گفت: در نمایشگاه گل و گیاه زنجان بیش از 45 شركت تولیدی و توزیعی در زمینه‌های مربوط به گل و گیاه، ابزار و ادوات و صنایع وابسته حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از زنجان، حبیب یگانه شهردار زنجان امروز با بیان این مطلب افزود: تعداد زیادی از شركت‌های معتبر تولید گل و گیاه،از شهرهای مختلف در نمایشگاه گل و گیاه زنجان حضور خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری كرد: امید است چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان امسال بسیار باشكوه‌تر از دوره‌های قبلی برگزار شده و برگزاری چنین مراسمی موجب افزایش شور و نشاط، تقویت فرهنگ نگهداری و احیاء فضای سبز شهری گردد.

یگانه در ادامه به برگزاری جشنواره‌های متنوع در حاشیه نمایشگاه گل و گیاه زنجان اشاره و خاطرنشان كرد: كارناوال گل، جشنواره عكاسی فضای سبز شهری و چند مسابقه دیگر بر زیبایی این نمایشگاه خواهند افزود.

وی یادآور شد: حضور تولید كنندگان كلان و متخصصان عرصه فضای سبز،طراحان محیط‌های طبیعی شهری و افراد زبده در زمینه گل و گیاهان زینتی فرصت مناسبی برای حضور افراد علاقمند و بهره‌برداری از تجارب ارزنده این افراد است.

شهردار زنجان، گفت: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز،ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان از دوم تا پنجم تیرماه سالجاری همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی كاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در نمایشگاه گل و گیاه،فضای سبز، ابزار و ادوات باغبانی و خدمات وابسته زنجان كلاس‌های آموزشی متنوع اعم از باغچه آرایی، پرورش كاكتوس، مشاوره گیاه‌پزشكی، گلخانه‌های خانگی برای رده‌های سنی برگزار شده و شهروندان با جدیدترین دست‌آوردهای عرصه گل و گیاه آشنا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز