خبرگزاری کار ایران

در زنجان صورت گرفت؛

مجمع امدادگران عاشورایی گردهم آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۸۹

گردهمایی اعضای مجمع امدادگران عاشورایی در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد.

ایلنا: گردهمایی اعضای مجمع امدادگران عاشورایی در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یکی از اعضای مجمع گفت: برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های سالانه، میان مدت و ترسیم افق بلند مدت برای توسعه با توجه به موانع و مشکلات جزء این وظایف است.

در این گردهمایی علی محرمی یکی از اعضای مجمع به تشریح اقدامات این موسسه پرداخت و گفت: موسسه خیریه امداگران عاشورایی زنجان سازمانی غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنج دیدگان بیمار و ارائه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند.

به گفته وی اعضای این موسسه متشکل از پزشکان و مدیرانی است که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌های خود کمک‌های ارزنده‌ای را بر حمایت از فعالیت موسسه به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند.

محرمی به اهداف این موسسه اشاره کرد و یادآور شد: تلاش در راستای توصیه معصومین و پیشوایان دینی در جهت رسیدگی به حال محرومان و مستضعفین جامعه، تلاش در راستای تحقق عدالت اجتماعی و رفع محرومیت نیازمندان از خدمات درمانی و توجه به کرامت انسانی جامعه و گسترش فرهنگ انفاق و زدودن فقر و بیماری از چهره جامعه مهمترین اهدف این موسسه است.

این مقام مسئول ترغیب جامعه و مراکز بهداشتی به امر نیکوکاری در راستای وظایف اسلامی و انسانی را از دیگر اهداف این موسسه برشمرد و یادآور شد: این موسسه تلاش می‌کند تا زمینه‌های مناسب برای ارائه خدمات امدادی و بهداشتی را با بهره‌گیری از استعدادهای جامعه به محرومین جامعه فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف این موسسه نیز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های سالانه، میان مدت و ترسیم افق بلند مدت برای توسعه با توجه به موانع و مشکلات جزء این وظایف است.

محرمی تنظیم دستورالعمل و بخشنامه برای موسسه را دیگر وظایف این موسسه عنوان کرد و خاظرنشان ساخت: این موسسه تلاش می‌کند تا دردی از آلام جامعه هدف خود را بکاهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز