خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به انتخابات:

مردم زنجان مشارکت 81.5 درصدی را در کارنامه استان ثبت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۰

امام جمعه زنجان با اشاره به مشارکت 72 درصدی ملت ایران در انتخابات گفت: تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات بی‌نتیجه ماند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ مردم استان زنجان نیز با حضور چشمگیر خود توانستند مشارکت 81.5 درصدی را در کارنامه استان به ثبت برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شامگاه دیروز (1 تیر) در جلسه شورای اداری استان به مشارکت گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در ایران اسلامی گفت: مشارکت 72 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مردم استان زنجان نیز با حضور چشمگیر خود توانستند مشارکت 81.5 درصدی را در کارنامه استان به ثبت برسانند.

به گفته امام جمعه زنجان دشمنان این نظام به دموکراسی به معنای واقعی در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شور و نشاط مردم و ستادها قبل از انتخابات و آرامش پس از اعلام نتایج در ایران مثال‌زدنی است، یادآور شد: همواره شاهد تنش‌های بسیار در انتخابات کشورهایی که آمریکا بر سر آن‌ها سایه افکنده، هستیم.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه رقابت‌ها در فردای اعلام نتایج جای خود را به رفاقت‌ها داد، افزود: توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری در اجرای انتخاباتی سالم و بدون تنش بسیار راهگشا بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقتضای زندگی در جامعه با مردم سالاری دینی همین است، اظهار داشت: همه این موفقیت‌ها را مدیون تدبیر مقام معظم رهبری هستیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: همانطور که مصرع اول شعار حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای محقق شد، مصرع دوم آن نیز با تلاش و حمایت دولتمردان تحقق می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز