خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد:

نیروی انتظامی استان زنجان پیشرو در اجرای طرح‌های امنیتی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۵

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به طرح‌های مختلف پلیس برای اجرای امنیت در استان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی استان زنجان همچنان در اجرای طرح‌های امنیتی پیشروست.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امنیت لازم در اجرای انتخابات در استان زنجان تامین شد و این استان توانست بدون هیچ حادثه و مشکلی این انتخابات را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان شامگاه دیروز (4 تیر) در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان زنجان به حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: این حضور حماسه سیاسی کشور را رقم زد.

وی در ادامه به حرکت های روبه رشد نیروی انتظامی استان زنجان در اجرای طرح های مختلف امنیتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: همین طرح‌ها موجب شده است استان زنجان در زمره استان‌های امن کشور قرار گیرد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، امنیت لازم در اجرای انتخابات در استان زنجان تامین شد و این استان توانست بدون هیچ حادثه و مشکلی این انتخابات را انجام دهد.

وی به طرح توجه و پیشگیری در فضای بازار و رضایتمندی اصناف و کسبه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه جدی در سرعت کشف جرایم، توجه به رعایت ترافیک و کاهش تصادفات بویژه در ایام عید نوروز، حفظ رتبه ممتاز کشوری در کاهش تصادفات منجر به فوت طی چهار سال گذشته و توجه به استاندارد سازی رفتار کارکنان از اقدامات در خور توجه نیروی انتظامی استان زنجان است.

به گفته سرهنگ صالحی، نیروی انتظامی استان زنجان در کاهش زمان حضور در عملیات های پلیس، تامین نظم و امنیت لازم در ایام محرم و اجرای طرح حضرت زینب و توجه به معیشت کارکنان و توجه به روحیه آنان جزء برترین هاست.

در پایان این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز