خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

کمک 635 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۶

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک 635 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح مذکور حامیان نیکوکار کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت ایتام و حل مشکلات آنها از جمله تاکیدات دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره در رسیدگی به ایتام پیشگام بودند، اضافه کرد: در روایات نقل شده از این بزرگان نیز بر اهمیت رسیدگی به ایتام تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد نیز در راستای حل مشکلات ایتام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آنها اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح مذکور حامیان نیکوکار کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حامیان با مراجعه به سایت اینترنتی و یا دفاتر کمیته امداد می‌توانند نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند، افزود: در حال حاضر 3 هزار حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان همکاری دارند.

پناهی با اشاره به اینکه تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد زنجان بیش از 700 نفر است، اضافه کرد: طی اردیبهشت ماه امسال 635 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام زنجانی کمک شد.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده از سوی حامیان اظهار کرد: سالانه به مناسبت‌های مختلف طرح مفتاح‌الجنه با حضور حامیان در منازل مسکونی خانواده‌های ایتام اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان افزود: با اجرای این طرح حامیان پس از حضور در محل زندگی ایتام، مبالغی را به صورت نقدی و هدایایی را به صورت غیرنقدی به ایتام اهدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنه تاثیر بسزایی در روحیه ایتام دارد، اضافه کرد: این گروه به علت نداشتن پدر نیازمند محبت بیشتری هستند و حضور حامیان در در منازل آنها موجب دلگرمی بیشتر ایتام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز