خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

اکران "دزدان خیابان جردن" و "قائده تصادف" در سینما بهمن زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۸

سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اکران دو فیلم در سینما بهمن زنجان گفت: دو فیلم "دزدان خیابان جردن" و "قائده تصادف" در سینما بهمن زنجان به نمایش گذاشته شده است.

ایلنا: سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: قیمت بلیط های سینما بهمن زنجان در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم "دزدان خیابان جردن" به کارگردانی وحید اسلامی در دو سانس 14:30 و 16:15 هر روز در سینما بهمن زنجان اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان ساخته شده است، افزود: این فیلم داستانی کمدی روایتگر دو دزد جوان تازه کار است که می خواهند ره صدساله را در یک شب پیموده و دست به یک دزدی بزرگ بزنند اما در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که باعث ایجاد فضایی طنز در فیلم می شود.

اکبری با بیان اینکه فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" اولین ساخته وحید اسلامی است و در ژانر کمدی ساخته شده است، ادامه داد: رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، ارژنگ امیر فضلی، حدیث فولادوند، رابعه اسکویی، آرام جعفری، محمد شیری، سید رضا حسینی، محمدرضا اسماعیلی، نسیم فطرت و امیر رضا زرین‌بخش از جمله بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه به فیلم "قائده تصادف" به کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام بهزادی اشاره کرد و گفت: این فیلم روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن نمایش و رساندن آن به اجرا می‌باشند.

سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، افزود: اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی‌احمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعون ‌پور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی، سروش مالمیر و همچنین امیر جعفری، سروش صحت و امید روحانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

وی ابراز داشت: علاقمندان جهت تهیه بلیط و مشاهده این فیلم می توانند در سانس های 18:00 و 20:00 هر روز به سینما بهمن زنجان مراجعه کنند.

یادآور می شود قیمت بلیط های سینما بهمن زنجان در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز