خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان تاکید کرد؛

جهاد دانشگاهی باید متناسب با رشد سایر مراکز علمی و آموزشی کشور ارتقا پیدا کند

asdasd

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با توجه به شرایط امروز کشور جهاد دانشگاهی باید متناسب با رشد مراکز علمی و آموزشی ارتقا پیدا کند.

زنجان ـ ایلنا: امام جمعه زنجان با تاکید بر رشد و اهمیت ارتقاء آموزش در کشور واستان گفت:‌جهاد دانشگاهی باید متناسب با مراکز علمی و آموزشی در کشور رشد نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مسئولان جهاد دانشگاهی افزود: با توجه به اینکه در کشور روز به روز مراکز علمی و آموزشی افزایش می یابند مراکز جهاد دانشگاهی نیز متناسب با این رشد باید توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به بحث زیست محیطی کارخانه سرب و روی استان زنجان، ادامه داد: بحث الودگی و مسائل زیست محیطی این کارخانجات بسیار جدی است و باید جهاد دانشگاهی با ورود به این حوزه گامی در جهت رفع مشکلات آن بردارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه قابلیتها و استعدادهای فراوانی در تمامی عرصه ها در کشور وجود دارد، ابراز کرد: متاسفانه در این رابطه کارهای زیادی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه بستر برای انجام کارهای علمی و فرهنگی فراوان است، یادآور شد: هر چند تلاش هایی صورت گرفته ولی فاصله تا رسیدن به حد مطلوب زیاد است.

یادآور می شود رئیس جهاد دانشگاهی کشور و معاونان وی قبل از دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از پروژه های جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز بازدید کردند.

مجتمع پژوهشی فرهنگی جها دانشگاهی استان یا زمین 2 هزار و 616 متری و زیربنای 10 هزار متر از جمله پروژه های بود که مسئولان جهاد دانشگاهی کشور از آن بازدید کردند.

این مجتمع در 6 طبقه و با قسمت های مختلف از جمله پارکینگ، سالن غذاخوری، موتورخانه مرکزی، ازمایشگاه زیست فناور، 40 کلاس درس، 20 واحد آموزشی، 5 واحد سایت، سالن کنفرانس و اجتماعات و همچنین کتابخانه خواهران و برادران تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

گفتنی است ساختمان مجمتع فرهنگی شهید شهریاری نیز از دیگر پروژه های مهم جهاد دانشگاهی استان زنجان است که با پیشرفت فیزیکی 25 درصد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز