خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

افزایش ۸۰ درصدی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۵۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از افزایش 80 درصدی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان کمک‌ها ۲۱۶ میلیون و ۱۶۷ هزار ریال بود، ۱۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است و با اطلاع‌رسانی مستمری که صورت می‌گیرد، مردم هر روز بیش از پیش با اقدامات اجرایی این مرکز آشنا می‌شوند و با گذشت زمان بر میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در آن افزوده می‌شود.

وی در ادامه با ارائه آمار مقایسه‌ای از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی سه ماه نخست امسال تصریح کرد: فروردین‌ماه امسال ۲۸۶ میلیون و ۷۰۸ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شده بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۳۹ میلیون و ۴۰۴ هزار ریال بود، ۱۰۶ درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۴۶۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال کمک مردمی در اردیبهشت‌ماه امسال اضافه کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان کمک‌ها ۲۱۶ میلیون و ۱۶۷ هزار ریال بود، ۱۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی خرداد‌ماه امسال را ۲۳۵ میلیون و ۷۵۷ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان کمک‌های مردمی ۱۹۲ میلیون و ۷۴۲ هزار ریال بود، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

حسنلو با بیان اینکه در مجموع طی سه ماه نخست امسال یک میلیارد و ۲۱ میلیون و ۶۴۲ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۵۴۸ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۵۰ ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده بود، بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم خیر استان و حامیان در راستای حمایت از مددجویان امداد گفت: امید است در سال‌جاری نیز با تداوم همراهی مردم و خیرین گام‌های مطلوبی برای کمک به جامعه هدف برداریم.

لازم به ذکر است، خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در ۲۸ مرداد سال ۹۰، همزمان با شب قدر، به دست معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور افتتاح شد.

این مرکز نیکوکاری با توجه به رویکرد جدید کمیته امداد در طرح امداد محله و به منظور ارائه اطلاعات به خیرین و ساماندهی تشکل‌های مردمی، ترویج سنت‌های حسنه، سهولت در امور خیرین و حامیان (تسریع در امر خدمت‌رسانی) و اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد افتتاح شد و در مدت فعالیت این خانه میزان مشارکت مردم، حامیان و خیرین افزایش چشمگیری یافته است به نحوی که میزان کمک‌های مردمی از ۹۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار ریال در سال ۹۰ به ۴ میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال در سال گذشته رسیده است و مبلغ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این مرکز طی سه ماهه نخست امسال نیز یک میلیارد و ۲۱ میلیون و ۶۴۲ هزار ریال است که این امر نشان از همکاری قابل تقدیر مردم استان، اطلاع‌رسانی مطلوب امداد و ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز