خبرگزاری کار ایران

همزمان با نشست چهارم روسای حوزه‌های هنری در زنجان؛

بازدید رئیس حوزه هنری کشور از آثار نگارگری هنرمند زنجانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۵

رئیس حوزه هنری استان زنجان از آثار نقاشی ایرانی اسلامی سید رضا اصل نجفی فرد، هنرمند زنجانی بازدید کرد.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کشور طی دیدار با هنرمندان رهنمودهایی در این زمینه به جمع حاضر در این دیدار بیان کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن مومنی شریف از آثار سید رضا اصل نجفی فرد، هنرمند رشته نگارگری در زنجان بازدید کرد.

رئیس حوزه هنری کشور طی دیدار صمیمی با همراهی حمید رضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان از آثار نقاشی ایرانی اسلامی سید رضا اصل نجفی فرد، هنرمند زنجانی بازدید کرد.

در طی این جلسه اصل نجفی فرد در مورد جایگاه نقاشی ایرانی اسلامی و همچنین سابقه فعالیت خود در این عرصه و همچنین نسبت به شکل گیری و تولید آثار مورد بازدید توضیحاتی مختصر به رئیس حوزه هنری ارائه داد.

مومنی شریف نیز در حین بازدید از این آثار نقاشی ایرانی اسلامی طی بیان خاطره‌ای از دیدارشان با استاد محمود فرشچیان، رهنمودهایی در این زمینه به جمع حاضر در این دیدار بیان کرد.

وی، مسیر طی شده توسط این هنرمند زنجانی را مقدس دانسته و گفت: آقای اصل نجفی نسبت به فعالیت هنری در رشته نقاشی اصیل نگارگری ایرانی اسلامی و ارائه مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی با این هنر مقدس، مسیر هنری خود را خوب انتخاب کردند و از خداوند منان توفیقات روزافزون این هنرمند جوان زنجانی را خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز