خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌های آزاد در زنجان؛

بازدید مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از واحد زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۵

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بازدید و در جریان روند امور اجرایی و مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان قرار گرفت.

ایلنا: مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از نکات جالب در این بازدید فعالیت روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد زنجان بود به گونه‌ای که اغلب کارکنان و اساتید واحد زنجان از عملکرد کلی و حتی جزئی در واحد مطلع بوده و در جریان بسیاری از رخداد‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدحسین پرکره، مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با برخی از دانشجویان، اساتید و کارکنان معاونت‌های مختلف دانشگاه به گفتگو پرداخت و در جریان اوضاع جاری دانشگاه قرار گرفت وی همچنین در این بازدید با حضور در جمع دانشجویان، اساتید و ارباب رجوع دانشگاه در جریان روند رسیدگی به مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پس از این بازدید با حضور در جمع مسئولان و جمعی از کارکنان واحد با تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از باب وجود شور و نشاط و بالندگی در واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان یکی از واحدهای با شاخصه‌های بالای فرهنگی، علمی، پژوهشی، مذهبی و مطرح در کشور است و خوشبختانه دارای توانمندیهای ممتازی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از نکات جالب در این بازدید فعالیت روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد زنجان بود به گونه‌ای که اغلب کارکنان و اساتید واحد زنجان از عملکرد کلی و حتی جزئی در واحد مطلع بوده و در جریان بسیاری از رخداد‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: در بعد فرهنگی فعالیت‌های خوب و مؤثری در واحد زنجان صورت گرفته و فضای فرهنگی و تلاش‌های صورت گرفته به خوبی جلوه پیدا کرده و خود را نشان می‌دهد.

پرکره در ادامه اضافه کرد: در کنار عملکرد علمی و پژوهشی و آموزشی بسیار مطلوب واحد، روحیه مذهبی و ولایی حاکم بر دانشگاه و شهر زنجان می‌تواند این واحد را به قطب معنوی واحد‌های کشور تبدیل کند و انشاءالله در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اقدامات دکتر فیروز فر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در همین مدت کوتاه انصافا قابل تقدیر و تحسین بوده و ایشان در ‌‌‌نهایت اخلاص و تواضع و به دور از هیاهو به مسئولیت خطیر خویش می‌پردازند و البته با نیروی پرتوان جوانی که در ایشان و همکارانشان وجود دارد انتظار هم همین است.

وی ادامه داد: انتخاب واحد زنجان برای همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی براساس مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مهمی همچون توانمندی واحد‌ها بوده است که واحد زنجان از جمله واحد‌های پویا، منسجم و توانمند در روند اجرای امور بوده است و برگزاری این همایش و یا همایش هاو نشست‌هایی از این قبیل امتیاز بزرگی برای این دانشگاه می‌باشد.

وی افزود: بازدید از واحد زنجان برای من حقیقتا جذاب و غرور آفرین بود که ما درکشور چنین توانمندی‌های ارزشمندی داریم. پرکره و هیات همراه را دراین بازدید یک روزه دکتر علی محمدی دبیر منطقه ۲۰، عباس قنبری مدیر روابط عمومی، علی اصلاحی مدیر حراست، حسن عیوض‌زاده معاون اداری و مالی و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز